O nasChronologiaArtykułyWspółautorzyPocztaZałóż bloga
Wstęp
Treść artykułu
Galeria zdjęć
Opinie
Polecane artykuły
PaM (1166 pkt)Strona WWW Autora
Ilość odwiedzin: 16 222
Czas czytania: 25 018 min.
Kategoria: Intrygujące
Dodano: 4068 dni temu [2014-07-01]

 

Wyszukiwarka na naszej stronie www

Sporo ludzi nie zastanawia się nad tym elementem. Wyszukiwarka na naszej stronie to bardzo pożyteczna rzecz. Dzięki niej, klient będzie mógł wyszukać to co go zainteresuje, znając np. nazwę produktu lub kawałek opisu czy symbolu. Należy tak zbudować wyszukiwarkę, aby potrafiła wyszukiwać frazy za pomocą przesyłania metodą GET. Dzięki temu wyszukiwarka Google nas polubi, bo odkryje, że mamy działającą wyszukiwarkę na naszej stronie i będzie co pewien czas dokonywała własnych przeszukiwań i odkrywała inne nasze podstrony. Na stronie Google pod naszym adresem będziemy mogli w przeglądarce Chrome otrzymać tzw. Wyszukaj: na pasku adresu - gdzie po wprowadzeniu frazy przejdziemy bezpośrednio ze strony Google na wyniki wyszukiwania naszej wewnętrznej wyszukiwarki na stronie www.

 

 

Lubię to, plus i inne portale społecznościowe z artykułami sponsorowanymi

Nie zapomnijmy o portalach społecznościowych. Tworząc odpowiedni profil naszej strony w różnych miejscach, dajemy szansę na zwiększenie popularności strony. Dobrym pomysłem może okazać się portal, na którym możemy napisać artykuł sponsorowany, aby linki mogły wskazywać na naszą stronę. Temat artykułu powinien być zgodny z treścią naszej strony czy sklepu www. Musimy skontaktować się z właścicielami takich portali – tworzących blogi lub innego rodzaju treści, bo napisanie czy umieszczenie artykułu może nas trochę kosztować. Jest to jedna z najlepszych form reklamy. Takie portale mają wiarygodność i swoją siłę w postaci odwiedzin i ten ruch może zostać przekierowany na naszą stronę czy sklep, po konkretny produkt. Jest to wydajniejsza metoda niż baner reklamowy, gdyż skupia zainteresowanych tematem. Portal na którym umieścimy własny artykuł może być o wszystkim i nie musi być bardzo popularny, byle jego artykuł był napisany tak jak my chcemy i kierował na naszą stronę czy sklep. Gorszym pomysłem jest budowanie bloga tematycznego tylko dla nas, czyli blog o naszym sklepie internetowym. Nie ma to większego sensu polecanie cały czas jednego sklepu i to konkretnie z naszą ofertą – bez sensu.

 

Zdjęcia na stronie

Pamiętajmy o atrybucie alt dla każdego zdjęcia. Stosujmy w nim opis zdjęcia – tak aby osoba niewidoma mogła dowiedzieć się np. z generatora mowy – co jest na zdjęciu. Nie wrzucajmy tam zbędnych słów kluczowych, a potrzebną informację.

 

Współczynnik treści do kodu

Nasza strona czy sklep nie powinien ukrywać treści, a tym bardziej kumulować w nich słowa kluczowe i inne zbędne elementy zwiększające objętość. Istnieje także inny element – tzw współczynnik treści do kodu strony, który powinien wynosić co najmniej 10%. Zatem cała treść na stronie powinna być co najmniej 10% treścią całego źródła strony.

 

 

Być może wiedziałeś już o tych metodach wcześniej i pomyślisz, że to oczywiste. W pozycjonowaniu nie ma nic specjalnego – bynajmniej już dziś. Liczy się ciężka praca i włożenie serca w stronę. Treść strony musi zawierać sens i wiedzę. Po coś przecież chcemy zatrzymać klienta na naszej stronie. Doskonałym połączeniem tych technik będzie częsta aktualizacja strony. Im bardziej statyczna tym gorzej. Google zagląda na strony średnio raz na dobę. Gdy stwierdzi, że strona jest często zmieniana, a jej treści unikatowe i aktualizowane – na pewno się tym zainteresuje i jak uzna, to zwiększy częstotliwość odwiedzin do np. 1 na godzinę.

 

Wystrzegajmy się systemów wymiany linków i innych dziwnych metod wspomagających pozycjonowanie. Pamiętajmy o jakości naszej strony i linków do nas kierowanych. Ciekawym narzędziem do pomiaru strony i stwierdzeniu gdzie mamy problemy jest system: www.seoptimer.com – Tam możemy zbadać naszą stronę pod względem nagłówków, treści i ich ilości itp.

 

 

Warunki techniczne

 

Pozostały nam jeszcze warunki techniczne strony – bardzo istotny parametr jakim kieruje się Google.

 

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą Altao.pl. Kup licencję

Mogą Cię zainteresować odpowiedzi na te pytania lub zagadnienia:





Temat / Nick / URL:

Treść komentarza:

15 (15)

Certyfikat ssl
2765 dni temu

Po testach dodam jeszcze coś od siebie. Podobno certyfikat ssl wraz z szyfrowaniem miał niby działać pozytywnie na ranking strony. Wiadomo że zwiększa się w taki sposób bezpieczeństwo strony ale nie odnotowałem znaczącej zmiany w pozycjach czy ilości odwiedzin dzięki zastosowaniu protokołu szyfrowania.
Dodaj opinię do tego komentarza

Pliki cookie pomagają nam technicznie prowadzić portal Altao.pl. Korzystając z portalu, zgadzasz się na użycie plików cookie. Pliki cookie są wykorzystywane tylko do działań techniczno-administracyjnych i nie przekazują danych osobowych oraz informacji z tej strony osobom trzecim. Wszystkie artykuły wraz ze zdjęciami i materiałami dostępnymi na portalu są własnością użytkowników. Administrator i właściciel portalu nie ponosi odpowiedzialności za tresci prezentowane przez autorów artykułów. Dodając artykuł, zgadzasz się z regulaminem portalu oraz ponosisz odpowiedzialność za wszystkie materiały umieszczone przez Ciebie na stronie altao.pl. Szczegóły dostępne w regulaminie portalu.

© 2025 altao.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.
1.172

Akceptuję pliki cookies
W ramach naszego portalu stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym momencie zmiany ustawień dotyczących cookies. Jednocześnie informujemy, iż warunkiem koniecznym do prawidłowej pracy portalu Altao.pl jest włączenie obsługi plików cookies.

Rozumiem i akceptuję