O nasArtykułyWspółautorzyPocztaZałóż bloga

Znaleziono artykuły z frazą Les Miserables

autor:mistrzu_83(9 pkt)

utworzony: 3058 dni temu

liczba odwiedzin: 16901

autor:PaM(1104 pkt)

utworzony: 2567 dni temu

liczba odwiedzin: 6735

autor:aragorn136(11712 pkt)

utworzony: 633 dni temu

liczba odwiedzin: 1933

autor:bonopasiak(3046 pkt)

utworzony: 589 dni temu

liczba odwiedzin: 1556

autor:aragorn136(11712 pkt)

utworzony: 705 dni temu

liczba odwiedzin: 2435

autor:aragorn136(11712 pkt)

utworzony: 498 dni temu

liczba odwiedzin: 1572

autor:pj(8521 pkt)

utworzony: 1299 dni temu

liczba odwiedzin: 3615

autor:aragorn136(11712 pkt)

utworzony: 567 dni temu

liczba odwiedzin: 1526

autor:PaM(1104 pkt)

utworzony: 3024 dni temu

liczba odwiedzin: 7443

autor:pj(8521 pkt)

utworzony: 1825 dni temu

liczba odwiedzin: 3687

autor:pj(8521 pkt)

utworzony: 1938 dni temu

liczba odwiedzin: 4688

autor:admin(18398 pkt)

utworzony: 10 dni temu

liczba odwiedzin: 124

autor:pj(8521 pkt)

utworzony: 565 dni temu

liczba odwiedzin: 1132

autor:pj(8521 pkt)

utworzony: 3199 dni temu

liczba odwiedzin: 14697

autor:aragorn136(11712 pkt)

utworzony: 554 dni temu

liczba odwiedzin: 1019

autor:dbania(81 pkt)

utworzony: 2506 dni temu

liczba odwiedzin: 7330

autor:aragorn136(11712 pkt)

utworzony: 2394 dni temu

liczba odwiedzin: 3035

autor:admin(18398 pkt)

utworzony: 444 dni temu

liczba odwiedzin: 881

autor:Filmaniak01(1919 pkt)

utworzony: 505 dni temu

liczba odwiedzin: 1503

autor:sebastiandziuda(310 pkt)

utworzony: 312 dni temu

liczba odwiedzin: 736

autor:Filmaniak01(1919 pkt)

utworzony: 1139 dni temu

liczba odwiedzin: 5125

autor:pj(8521 pkt)

utworzony: 2005 dni temu

liczba odwiedzin: 4662

autor:pj(8521 pkt)

utworzony: 536 dni temu

liczba odwiedzin: 1093

autor:pj(8521 pkt)

utworzony: 2470 dni temu

liczba odwiedzin: 6304

autor:aragorn136(11712 pkt)

utworzony: 482 dni temu

liczba odwiedzin: 983

autor:kulak4(899 pkt)

utworzony: 1591 dni temu

liczba odwiedzin: 3122

autor:pj(8521 pkt)

utworzony: 679 dni temu

liczba odwiedzin: 753

autor:pj(8521 pkt)

utworzony: 40 dni temu

liczba odwiedzin: 185

autor:bonopasiak(3046 pkt)

utworzony: 302 dni temu

liczba odwiedzin: 433

autor:PaM(1104 pkt)

utworzony: 3058 dni temu

liczba odwiedzin: 4394

autor:Filmaniak01(1919 pkt)

utworzony: 929 dni temu

liczba odwiedzin: 2713

autor:aragorn136(11712 pkt)

utworzony: 2012 dni temu

liczba odwiedzin: 2457

autor:aragorn136(11712 pkt)

utworzony: 1469 dni temu

liczba odwiedzin: 1809

autor:pj(8521 pkt)

utworzony: 2733 dni temu

liczba odwiedzin: 8415

autor:admin(18398 pkt)

utworzony: 395 dni temu

liczba odwiedzin: 823

autor:pj(8521 pkt)

utworzony: 853 dni temu

liczba odwiedzin: 1114

autor:pj(8521 pkt)

utworzony: 841 dni temu

liczba odwiedzin: 1061

autor:Filmaniak01(1919 pkt)

utworzony: 695 dni temu

liczba odwiedzin: 1423

autor:Filmaniak01(1919 pkt)

utworzony: 778 dni temu

liczba odwiedzin: 1557

autor:aragorn136(11712 pkt)

utworzony: 958 dni temu

liczba odwiedzin: 1176

0 (0)

MP
566 dni temu

Pytanie czy jest sens porównywać. Trudno, aby "nowe" przebiło "stare", które poznałeś i pokochałeś wcześniej. Ale nie o to tu chyba chodzi aby coś konfrontować i udowadniać sobie nawzajem co jest lepsze. Oberschlesien to młody zespół i wszystko jeszcze przed nimi. W starym składzie nagrali raptem 2 płyty. Jest wiele zespołów, których skład (wliczając wokal) był bardzo dynamiczny na tym etapie i nie zaszkodziło im to docelowo, a wręcz przeciwnie. Zespół rozpadł się z konkretnego powodu - stary skład nie miał szans przetrwania, bo muzycy mieli inne wizje. Powstały dwa i bardzo dobrze. To, że jeden zespół lepiej przetrwał próbę czasu świadczy o tym, co bardziej podoba się słuchaczom - to nie oznacza, że muzyka któregokolwiek z nich jest obiektywnie gorsza. Wszystko jest kwestią gustu. Choć powiem szczerze, że po tym w jaki sposób rozłam zakomunikowano nie dziwi mnie, że to wersja Stawińskiego padła pierwsza. Ja słuchałem wszystkich 3 albumów jednocześnie. Miksując utwory w losowej kolejności stwierdziłem, że te z najnowszego jak dla mnie są najlepsze. Na NeuOberschlesien trafiłem nieco później i nie przekonałem się. Dla mnie to świadczy jedynie o tym, że wizja Różanki jest bliższa mojemu gustowi. Widziałem ich wczoraj na koncercie w Rzeszowie. Nowe utwory wymiatały. Panowie mają niesamowitą energię na scenie i świetnie się bawią, a publiczność razem z nimi. Na pewno nie chodzi tylko o kasę. Jednocześnie zgodzę się, że Stawiński miał w sobie coś, czego nie mają nowi wokaliści. Pytanie czego oczekujesz po muzyce. Ja wolę energię i zabawę od patetycznych przemówień i gdy widzę stare i nowe wykonania koncertowe pewne rzeczy dla mnie stają się jasne.

0 (0)

MP
566 dni temu

Pytanie czy jest sens porównywać. Trudno, aby "nowe" przebiło "stare", które poznałeś i pokochałeś wcześniej. Ale nie o to tu chyba chodzi aby coś konfrontować i udowadniać sobie nawzajem co jest lepsze. Oberschlesien to młody zespół i wszystko jeszcze przed nimi. W starym składzie nagrali raptem 2 płyty. Jest wiele zespołów, których skład (wliczając wokal) był bardzo dynamiczny na tym etapie i nie zaszkodziło im to docelowo, a wręcz przeciwnie. Zespół rozpadł się z konkretnego powodu - stary skład nie miał szans przetrwania, bo muzycy mieli inne wizje. Powstały dwa i bardzo dobrze. To, że jeden zespół lepiej przetrwał próbę czasu świadczy o tym, co bardziej podoba się słuchaczom - to nie oznacza, że muzyka któregokolwiek z nich jest obiektywnie gorsza. Wszystko jest kwestią gustu. Choć powiem szczerze, że po tym w jaki sposób rozłam zakomunikowano nie dziwi mnie, że to wersja Stawińskiego padła pierwsza. Ja słuchałem wszystkich 3 albumów jednocześnie. Miksując utwory w losowej kolejności stwierdziłem, że te z najnowszego jak dla mnie są najlepsze. Na NeuOberschlesien trafiłem nieco później i nie przekonałem się. Dla mnie to świadczy jedynie o tym, że wizja Różanki jest bliższa mojemu gustowi. Widziałem ich wczoraj na koncercie w Rzeszowie. Nowe utwory wymiatały. Panowie mają niesamowitą energię na scenie i świetnie się bawią, a publiczność razem z nimi. Na pewno nie chodzi tylko o kasę. Jednocześnie zgodzę się, że Stawiński miał w sobie coś, czego nie mają nowi wokaliści. Pytanie czego oczekujesz po muzyce. Ja wolę energię i zabawę od patetycznych przemówień i gdy widzę stare i nowe wykonania koncertowe pewne rzeczy dla mnie stają się jasne.
Dodaj opinię do tego komentarza

5 (5)

Krzysztof
1997 dni temu

Dzień dobry

Mam swoją teorię co do istnienia człowieka na Ziemi. Moim zdaniem ułomności człowieka, poboczność w łańcuchu

pokarmowym świadczą o tym, że ludzie nie mogli ewoluować tak jak to przedstawił Charles Darwin.
Moim zdaniem jesteśmy stwożeni? stawiam tu znak zapytania, bo to przez kogo zostaliśmy stworzeni nie jest w tej

chwili najważniejsze. A poza tym to może stanowić odrębny temat do rozważań.
Gdy pochylimy się nad rozwojem ludzkości, to daje się zauważyć, że przebiegała ona w sposób nie regularny a

wręcz chaotyczny. A już na pewno trzeba powiedzieć, że poziom rozwoju człowieka na wszystkich kontynentach

nie przebiegała w stopniu równym czy podobnym.
Pierwsze co zauważyłem to u człowieka jedynym atutem jest mózg. Choć samo jego wykorzystanie przez

człowieka w mojej ocenie budzi co najmniej wątpliwości czy to do końca jest atut. A to dlatego, że człowiek

używając tego organu nie działa w zgodzie z naturą, od początku swojego istnienia podejmowane przez człowieka

decyzje i działania stoją w sprzeczności z naturą. I to jest pierwszy punkt za moją teorią.
Każde z istnień na Ziemi by przetrwać i istnieć zajmuje pewną pozycję w łańcuch pokarmowym. Nigdy żadne z

istnień nie unicestwia innego istnienia z tak nie racjonalnych i egoistycznych pobudek jak człowiek. A powoływanie

się w tym temacie na pragmatyzm dowodzi naszej słabości. To jest drugi punkt za moją teorią.
Analizując etapy rozwoju człowieka na różnych kontynentach, daje się zauważyć, że poza Australią, na

pozostałych kontynentach człowiek rozwijał się w podobny sposób i podobnym kierunku.
Tylko na kontynencie Australii miało to odmienny niż gdzie indziej na świecie. Pierwsi ludzie osiedlili się na

kontynencie australijskim ok. 40 000 - 50 000 lat temu. Rdzenni mieszkańcy Australii zwani

są Aborygenami.
Aborygeni są najstarszym etnicznie ludem na świecie. Jako pierwsi przemierzyli Azję, by przez pomost wyspowy

dzisiejszej Indonezji oraz Nową Gwineę dotrzeć do Australii. Silnie uzależnieni od otaczającego ich środowiska,

prowadzili koczowniczy tryb życia. Osiedlali się w pobliżu zbiorników wodnych, a tempo ich przemieszczania się

było uzależnione od zasobów zwierzyny łownej na danym terenie. Zajmowali się łowiectwem i zbieractwem, a w

pobliżu terenów nadbrzeżnych również rybołówstwem. Polowali używając włóczni z kamiennymi ostrzami oraz

drewnianych bumerangów. Niektóre plemiona wykształciły pomocny podczas łowów język migowy.
I na tym etapie rozwoju pozostali do czasu aneksji ich ziemi w XVIII wieku przez Anglików. Część z nich nadal żyje według prastarych tradycji, urzekając swoimi zwyczajami oraz mitologią
I tu nasuwa się pytanie skąd ta dysproporcja w rozwoju. Jedni budują piramidy a inni przez prawie 50 000 lat zbierają nasionka i polują i nie odczuwają potrzeby rozwoju. Dlaczego? I to jest trzeci punkt za moją teorią.
Myślę, że na tym etapie zakończę moje przemyślenia. I jeśli można to prosiłbym o zajęcie stanowiska w tej kwestii.


Pozdrawiam

Pliki cookie pomagają nam technicznie prowadzić portal Altao.pl. Korzystając z portalu, zgadzasz się na użycie plików cookie. Pliki cookie są wykorzystywane tylko do działań techniczno-administracyjnych i nie przekazują danych osobowych oraz informacji z tej strony osobom trzecim. Wszystkie artykuły wraz ze zdjęciami i materiałami dostępnymi na portalu są własnością użytkowników. Administrator i właściciel portalu nie ponosi odpowiedzialności za tresci prezentowane przez autorów artykułów. Dodając artykuł, zgadzasz się z regulaminem portalu oraz ponosisz odpowiedzialność za wszystkie materiały umieszczone przez Ciebie na stronie altao.pl. Szczegóły dostępne w regulaminie portalu.

© 2021 altao.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.
0.109

Akceptuję pliki cookies
W ramach naszego portalu stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym momencie zmiany ustawień dotyczących cookies. Jednocześnie informujemy, iż warunkiem koniecznym do prawidłowej pracy portalu Altao.pl jest włączenie obsługi plików cookies.

Rozumiem i akceptuję